نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

ماجرای پلمب دفتر رئیس اتحادیه املاک مشهد چه بود؟ +جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۷۶۴۶
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
  • ۱
ماجرای پلمب دفتر رئیس اتحادیه املاک مشهد چه بود؟ +جزئیات
قاضی امید جلیلی تقویان عنوان کرد: برخلاف چیزی که رئیس اتحادیه املاک مشهد اعلام کرده مبنی بر اینکه واحد بنگاه املاکی که پلمب شده متعلق به او نیست و رسانه‌ها را بخاطر انتشار این خبر زیر سوال برده است، جهت اطلاع افکار عمومی و مردم اعلام می‌کنیم این واحد متعلق به رییس اتحادیه املاک مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی پلمب یک واحد بنگاه مسکن در شهر مشهد که در خبر‌ها عنوان شد متعلق به رییس اتحادیه املاک است، این شخص در مصاحبه با برخی رسانه‌ها خبر را تکذیب و مدعی شد انتقال دفتر املاک به محلی دیگر به صورت خود خواسته صورت گرفته و اساسا تخلفی رخ نداده که منجر به پلمب شده باشد. برای روشن شدن مطلب با قاضی این پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفتگو کردیم.

قاضی امید جلیلی تقویان عنوان کرد: برخلاف چیزی که رئیس اتحادیه املاک مشهد اعلام کرده مبنی بر اینکه واحد بنگاه املاکی که پلمب شده متعلق به او نیست و رسانه‌ها را بخاطر انتشار این خبر زیر سوال برده است، جهت اطلاع افکار عمومی و مردم اعلام می‌کنیم این واحد متعلق به رییس اتحادیه املاک مشهد است.

رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات املاک و مسکن مشهد تخلفات این واحد صنفی که متعلق به رییس اتحادیه املاک مشهد است را شامل عدم رعایت مقررات صنفی از جمله نداشتن قولنامه هولوگرام دار، نصب نکردن نرخ نامه مصوب اتحادیه املاک در معرض دید عموم بوده و ارائه ندادن فاکتور یا در واقع نسخه دوم قولنامه برشمرد و افزود: پس از احراز این تخلفات، واحد مذکور، پلمپ و پرده نصب شد.

وی با تاکید بر اینکه در برخورد با تخلفات اصناف، هیچ تبعیضی بین برخورد با واحد‌هایی که اعضای این اتحادیه هستند با واحدی که مسئولش رئیس اتحادیه است وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه باید روسای اتحادیه‌ها الگو و نمونه برای اعضای اتحادیه باشند، لذا طبق قانون و بر اساس توقع و مطالبه‌ای که مردم دارند، برخورد با روسای متخلف در اتحادیه‌ها شدیدتر و با حدت بیشتری صورت می‌گیرد.

جلیلی تقویان یادآور شد: در تاریخ ۲۹ آبان امسال بود بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، طی گشت مشترکی که با حضو نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری، مسکن و شهرسازی، اتحادیه املاک، اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و اماکن برگزار شد، این واحد بخاطر تخلفات عنوان شده در بالا، پلمب شد.

«اگر این فرد متخلف بوده و باید بنگاهش پلمب شود، چرا الان در دفتر دیگرش مشغول به کار است؟» سوالی که قاضی شعبه ویژه تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در پاسخ به آن گفت: بر اساس مقررات اتحادیه، داشتن نمایندگی و شعبه دیگر برای دفاتر املاک به این شکل منعی ندارد و گویا این فرد سه واحد بنگاه املاک در نقاط مختلف شهر دارد، بر اساس قانون، ما وقتی به یک واحد صنفی مراجعه میکنیم و مشخص می‌شود متخلف است باید برخورد کنیم ممکن است در واحد‌های دیگری که متعلق به این فرد است اینگونه تخلفات از طرف مباشری که در آنجا مشغول است، وجود نداشته باشد.

جلیلی تقویان ابراز کرد: پرونده این واحد متخلف الان در شعبه ویژه تخلفات مسکن و املاک مشهد در حال رسیدگی است و اگر چه این فرد اظهارات متناقضی داشته دال بر اینکه این واحد به وی متعلق نیست، ولی در شعبه اصالت نام برده اخذ شده و پروانه کسب و کلیه مدارک در پرونده موجود است و نشان میدهد واحد مذکور متعلق به شخص رییس اتحادیه است.

منبع: قدس آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
amlak iran
United States of America
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
طرف خودش رئیس اتحادیه مشاورین املاک خودش همون  تابلو ی نرخنامه ۱۴۰۲و کمیسیون و قوانین صنفی را برای تمام املاک  در مشهد  با امضاء خودش در نرخنامه تایید امضاء میکند بعد خودش رعایت نمیکید  هم کد رهگیری ثبت نمیکند و قرار دست نویس مینویسه کمیسیون غیر قانونی میگیره و فاکتور هم نمی دهد  و حتی سقف  قیمت اجاربها خانه در هر محلهرا طبق نرم افزار  رعایت نمی کندحالا مردم عادی برای شکایت در مورد گران فرشی کمیسیون بیشتر ویا عدم ثبت در یامانه قرارداددستنویس و یا عدم صدور فاکتور و عدم رعایت مصوبه و نرم افزار اجاه بها از مشاورین املاک کجا باید بروند یا شکایت از رئیس اتحادیه و هئیت مدیرش و افراد کله کنده  ؟ خواستی می توانی بری اتحادیه املاک که ماست مالی کنند شکایت رو و یا باید در سایت تعزیرات  و شعبه ویژه  رسیدگی و مراجعه قضایی شکایت کنند و برای افراد کله کند  .(بعد میکند چرا مشهد اینها بنگاه بدون جواز کسب دارد)m2
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->